Czy Twoja firma powinna mieć konto na Instagramie?

Pewnie, gdy myślisz Instagram – w głowie masz tylko jedno, są tam młodzi ludzie – którzy nie mają co robić i wrzucają zdjęcia co dziś robili lub w co się ubrali. Otóż to jest błąd. Na Instagramie miesięcznie mamy ponad 200 milionów aktywnych użytkowników w miesiącu, ponad 60 milionów zdjęć jest publikowanych – KAŻDEGO DNIA – ponad 8,5 tysiąca lajkowanych zdjęć na sekundę. Robi wrażenie co nie? I te liczby stale rosną. Twój klient jest na Instagramie – Ty i Twoja działalność też musi tam być!

Ludzie kupują wzrokiem.

Idąc do galerii handlowej widzisz tłumy ludzi, każdy z nas (oczywiście są wyjątki) uwielbia chodzić po sklepach i oglądać produkty. Na Instagramie możesz zrobić dokładnie to samo. Twoje produkty, usługa, działania będą widoczne dla wielu osób i szybko osiągniesz przewagę nad konkurencją!

Bez wychodzenia z domu.

Gdy prowadzisz biznes, który jest online i ludzie mogą od Ciebie coś kupić to Instagram idealnie się do tego nadaje. Obecny klient jest troszkę leniwy i nie chce mu się wychodzić z domu – a więc Instagram jest idealnym miejscem by Twoją pracę pokazać bez wychodzenia z domu!

Pokaż co się kryje wewnątrz Twojej firmy!

Robisz coś ciekawego w firmie? Angażujesz swoich ludzi to ciekawego projektu, zrób zdjęcie i wrzuć na Instagrama, bądź cool i daj swojemu klientowi radość, że firma z którą się utożsamia to nie tylko wredne korposzczury, które chcą zarobić na nim jak najwięcej pieniędzy.

Stwórz konkurs!

Zrób konkurs z nagrodami! Nie musisz nawet Inwestować wielkich pieniędzy, aby stworzyć ciekawy konkurs – odzew na pewno będzie pozytywny i zapamiętany przez klienta, idealna okazja, aby zaangażować i zyskać nowych klientów.

Może promocja?

Kod promocyjny z Instagrama, albo dany hashtag, albo po prostu zniżka – użytkownicy bardzo to lubią przeprowadź fajną akcję promocyjną i spraw by ludzie coraz częściej odwiedzali Twojego Instagrama!

Używaj Hashtagów!

Dotrzyj do klientów ze swojej branży używając Hashtagów, warto znaleźć też takie niszowe hashtagi, aby dotrzeć do osób, które są nakierowane bardziej. Warto stworzyć też własny hashtag, aby klient mógł po czasie używać go i czerpać z tego radość!

Rozmawiaj, obserwuj, lajkuj!

Nie odpisuj po 14 dniach na komentarz – zaobserwuj swojego nowego fana! To ważne i sprawia, że użytkownik po drugiej stronie czuje się doceniony.

Warto nie zamykać się na jedno medium w Social Mediach – opracuj strategię i bądź w dogodnych dla siebie i Twojego biznesu miejscach, bądź konsekwentny, a na pewno się uda!

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *